Projekt Don’t Panic! We’re from Poland (DPWFP) to już rozpoznawalna na świecie marka będąca synonimem świeżej i obiecującej muzyki z Polski od 2008 roku.

Po wielu latach obecności na najważniejszych showcase’owych festiwalach na świecie takich jak SXSW, The Great Escape,  Reeperbahn Festival czy Primavera Sound  i prezentacji tego co najlepsze na polskiej scenie muzycznej przyszedł czas na rozszerzenie działalności w kierunku wsparcia nie tylko samych artystów ale także menadżerów i promotorów muzycznych. DPWFP to platforma, która wspiera i ułatwia kontakty biznesowe poprzez organizację wydarzeń takich jak: misje handlowe, sesje networkingowe, spotkania typu „speed dates” itp.

Nadal najważniejsze są koncerty i promocja muzyki poza granicami kraju. Do tej pory pod hasłem DPWFP zorganizowano już ponad 100 wydarzeń w 15 krajach, prezentując ponad 200 wyselekcjonowanych artystów z Polski. Instytut Adama Mickiewicza postrzegany jest jako polskie biuro eksportowe muzyki, który pod marką flagową Culture.pl, promuje artystów na całym świecie.